1. Op welke manieren kan ik bij jullie in de webshop betalen?
Je kunt bij ons betalen via iDeal, Bancontact en Bankoverschrijving. Indien je er voor kiest om je bestelling bij ons op te halen dan kun je vooraf betalen via de hiervoor genoemde betalingsmogelijkheden. Een andere mogelijkheid is door het totaalbedrag ter plaatse contant te voldoen.
2. Op welke manieren kan ik bij jullie fysiek in de winkel betalen?
Je kunt bij ons in de winkel alleen contant betalen. Je kunt dus helaas NIET pinnen bij ons in de winkel. Een bank is eventueel op circa 500meter van onze winkel gelegen (Rabobank).
3. Kan ik op een andere manier betalen dan de op dit moment geboden mogelijkheden?
Wanneer je op een andere wijze dan de geboden mogelijkheden zou willen betalen dan vernemen wij dit graag van je en dan zouden wij graag samen met jou willen kijken als wij daar samen een oplossing voor kunnen bedenken.
4. Er is een probleem met de betaling, wat moet ik doen?
U kunt bij ons altijd op een eenvoudige en veilige manier betalen. Als de betaling dan toch niet lukt dan is de kans groot dat er een storing zit in de door u gekozen betaalmogelijkheid. Indien dit zich voordoet dan is het best om het nogmaals te proberen. Indien de fout zicht blijft voordoen of de status van je betaling onduidelijk zijn dan horen wij dat graag zodat wij samen met u naar een oplossing kunnen zoeken.
5. Kan ik bij jullie webshop achteraf betalen?
Het is bij ons helaas niet mogelijk om achteraf te betalen. De door u bestelde onderdelen worden pas verstuurd op het moment dat wij uw betaling hebben ontvangen. Wij verzenden tevens niet onder rembours.
6. Ik heb een andere vraag met betrekking tot betalen en ik zie hier het antwoord niet staan, wat kan ik het best doen?
Ik zou vooral niet te lang blijven nadenken en twijfelen maar gewoon contact met ons op gaan nemen. Wij zijn het best per mail (info@wichinkkruit-tweewielers.nl) of telefoon (0570-531497) te bereiken.