Verzenden

1. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd? 
Je kunt er op rekenen dat wij de bestelling zo snel mogelijk naar je versturen. Wij zijn een heel klein bedrijf en proberen  alles zo snel mogelijk te verzenden maar houdt rekening met enkele werkdagen levertijd. Wij werken met een online en offline voorraad systeem. Als iets online op voorraad staat wil dit niet direct zeggen dat de onderdelen de volgende dag bij je thuis worden geleverd. Wil je een bepaalde bestelling bijvoorbeeld wel de volgende dag geleverd hebben? Bel even van te voren om de mogelijkheden te bespreken. Houd er rekening mee dat bestellingen vertraging kunnen hebben rondom zon- en of feestdagen.

2. Met welke vervoerder verzenden jullie?
Op dit moment worden de meeste (binnenlandse) pakketen van ons verstuurd via DHL. Woont u in België of in een ander land, dan zal waarschijnlijk DPD de vervoerder zijn. Op dit moment versturen wij, indien mogelijk, ook nog onderdelen per briefpost, dit gaat via PostNL. De verwachting is dat deze dienst komt de vervallen zodra de kosten hier van blijven oplopen en het voor jullie als consument ‘veiliger’ is om het als pakket te versturen.

3. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Op het moment dat wij de bestelling klaar hebben staan voor verzending dan zal je van onze vervoerder (DHL of DPD) een mail ontvangen met informatie over het pakket. Daar zal bijvoorbeeld ook inzichtelijk zijn wanneer jullie de bestelde onderdelen thuis kunnen verwachten. Mocht je deze mail niet hebben ontvangen dan horen wij het graag en dan zullen wij de Track & Trace informatie handmatig naar je toezenden.

4. Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Op dit moment bedragen de verzendkosten voor briefpost binnen Nederland €4,00. Voor pakketten binnen Nederland bedragen de kosten €9,50 en voor bestellingen buiten Nederland bedragen de kosten €15,00.