Retourneren

1. Kan ik een onderdeel van mijn bestelling of mijn gehele bestelling retourneren?
Het retour sturen van onderdelen is mogelijk tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling bij jouw thuis. Dit is zowel mogelijk voor nieuwe en ongebruikte onderdelen. Let op; elektrische componenten kunnen onder geen beding retour gezonden worden. Als je wat retour stuurt let er dan goed op dat de verpakking ongeschonden is, en er een omdoos voor de verzending gebruikt wordt zodat de originele verpakking niet wordt beschadigd. Verpakkingen die niet meer in goede staat zijn kunnen wij helaas niet als retour accepteren.

2. Zitten er kosten verbonden aan het retourneren van een onderdeel van mijn bestelling?
Indien het geen fout van ons betreft en je bijvoorbeeld het onderdeel toch niet meer nodig bent om wat voor reden dan ook, dan dien je zelf zorg te dragen voor voldoende frankering en het retourneren. Ongefrankeerde verzendingen of verzendingen onder rembours worden door ons niet geaccepteerd. Mocht er in de bestelling een fout van ons zitten dan zullen wij vanzelfsprekend de verzendkosten aan u vergoeden en zullen deze met het te retourneren bedrag worden verrekend.

3. Kan ik mijn bestelling of deel van mijn bestelling ook retourneren in de winkel?
Dit is mogelijk alleen is dit enkel mogelijk op afspraak. Indien je hier gebruik van zou willen maken dan dien je eerst een afspraak met ons te maken voor het retourneren/omruilen van onderdelen. Voor het maken van een afspraak kan je het best telefonisch contact met ons opnemen (0570-531497) of per mail (info@wichinkkruit-tweewielers.nl).